Zwroty i reklamacje
  • Wymiana, zwrot , reklamacja
  1. ZWROT

 

  1. Klient ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji, poprzez złożenie w terminie 14 dni od daty doręczenia Towaru stosownego oświadczenie na formularzu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być wysłane na adres:

    3G VISION SP. Z O.O., Ul. Gajowa 1a 05-091 Ząbki z dopiskiem “RETURN”

  1. Zwrot Towaru odbywa się na koszt i ryzyko Klienta. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  2. Zwrotom podlegają Towary spełniające łącznie poniższe warunki:
  3. Zwracany towar nie był używany;
  4. Zwracany towar zapakowany jest w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu  i zawiera wszystkie metki i oznakowania;
  5. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji następuje w terminie 14 dni od daty doręczenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu, a w przypadku zwrotu z szybkiego przelewu lub karty płatniczej środki zostaną zwrócone na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.

 

WYMIANA

  1. Klient ma prawo dokonania wymiany zakupionego Towaru w terminie 14 dni od daty doręczenia Towaru.
  2. Celem dokonania wymiany Towaru Klient winien za pośrednictwem Sklepu Internetowego dokonać zamówienia Towaru na wymianę, w komentarzu zamówienia wpisując informację "TOWAR NA WYMIANĘ". Po dokonaniu Zamówienia Klient obowiązany jest, w terminie jak w pkt 1, odesłać Towar na adres:

     3G VISION SP. Z O.O., Ul. Gajowa 1a 05-091 Ząbki z dopiskiem “WYMIANA” wraz z oświadczeniem na formularzu.

  1. Wymianie podlegają Towary spełniające łącznie poniższe warunki:
  2. Zwracany towar nie był używany;
  3. Zwracany towar zapakowany jest w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu i zawiera wszystkie metki i oznakowania;
  4. Jeżeli Towar odesłany w ramach wymiany spełnia warunki jak w ust 3., dostawa Towaru zamówionego w ramach wymiany zostanie zrealizowana w terminach jak w § 4.
  5. W przypadku, gdy Towar nie będzie spełniał warunków jak w ust 3, Towar zamówiony na wymianę nie zostanie wysłany do Klienta, zaś towar przysłany przez Klienta na wymianę zostanie odesłany do Klienta na jego koszt i ryzyko.

 

III. Reklamacja

 

  1. Reklamacje należy składać na adres 3G VISION SP. Z O.O., ul. Sienkiewicza 51, 05-500 Piaseczno z dopiskiem „COMPLAINTS”.
  2. Składając reklamację należy dostarczyć do 3G VISION SP. Z O.O. reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i opisem, czego reklamacja dotyczy.
  3. 3G VISION SP. Z O.O. rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania dokumentu reklamacji wraz z reklamowanym Towarem.
  4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta 3G VISION SP. Z O.O. naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl