Jaki jest termin wysyłki zakupionych produktów
Zamówienia będą realizowane w terminie 1- 4 dni roboczych od daty zaakceptowania Zamówienia. Dostawy Zamówień realizowane będą w dni robocze, rozumiane jako dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Jak mogę dokonać zakupu
Zakupu można dokonać po zarejestrowaniu oraz aktywowaniu konta przez administratora sklepu lub telefonicznie pod nr 571 083 983
Jak Kupować taniej ?
Oferujemy możliwość rabatowania zamówień. Rabaty uzależnione są od ilości zamawianego towaru, przy większych zamówieniach dopasowujemy ofertę indywidualnie spełniając oczekiwania klienta.
Czy jest możliwość wysyłki za granice ?
Istnieje możliwość wysyłki za granice po wcześniejszym opłaceniu zamówienia.
Ile trwa dostawa ?
Paczki krajowe zazwyczaj docierają do celu w następnym dniu roboczym. W Europie przewidywany czas dostawy to od 48 do 96 godzin.
Jaki jest koszt dostawy ?
Koszt dostawy to 15PLN + VAT, przy paczkach pobraniowych koszt dostawy to 18PLN + VAT.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście ?
Oczywiście ! Umożliwiamy odbiór zamówień w siedzibie naszej firmy.
Czy mogę dokonać zwrotu lub wymiany produktu ?
Klient ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji, poprzez zwrócenie towaru w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki.
Jak zwrócić towar ?
Towar oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być wysłane na adres ul. Gajowa 1a, 05-091 Ząbki.
Czy moje zakupy na stronie Optigram.pl są bezpieczne ?
Bezpieczeństwo transakcji w naszym sklepie jest dla nas bardzo ważne. Na stronie sklepu Optigram.pl zainstalowany jest profesjonalny certyfikat SSL zapewniający poufność przesyłanych informacji oraz ich szyfrowanie.
Jak otrzymać dodatkowy rabat
W celu uzyskania dodatkowego rabatu prosimy o kontakt mailowy kontakt@optigram.pl lub telefoniczny 571 083 983.
W jaki sposób otrzymam fakturę ?
Fakturę sprzedaży wysyłana jest razem z zamówionym Towarem.
Czy jest możliwość umówienia wizyty z Handlowcem ?
Polityka naszej firmy opiera się na sprzedaży poprzez Hurtownie Online, w przypadku większych zamówień istnieje możliwość umówienia wizyty Handlowca w Państwa salonie. W celu umówienia wizyty prosimy o kontakt telefoniczny z biurem obsługi klienta.
Czy wszystkie okulary przeciwsłoneczne maja polaryzacje ?
Wszystkie okulary przeciwsłoneczne posiadają polaryzację oraz ochronę UV.
Czy promocje łączą się?
Promocje nie łączą się. Rabaty uwarunkowane od ilości zamówionego towaru lub rabaty stałe klientów nie łączą się z akcjami promocyjnymi w sklepie Optigram.pl